HTML

Harc az elhízás ellen

Friss topikok

Címkék

Archívum

Péntek-szombat

2012.11.09. 19:30 oranje

A mai nap eléggé felemásra sikerült. Reggel már 6-kor keltem, siettem a dupla-angolomra, elfelejtettem kávét inni, nem volt fehérje turmix sem, két óra között ettem először, egy teljeskiőrlésü salátás sonkás zsömlét meg egy kinder tejszeletet. Angol után mint egy hülye tanultam a délutáni negyedéves zh.-ra így sikerült "ebédre" ennem egy kávét, egy tojásos-szalámis kiflit, meg egy kókuszgolyót. Majd zh után egy gombás melegszendvicset. Csupa-csupa "rossz" kaja, ráadásul rendesen nem is ízlettek annyira, mint amennyire a finom, egészségesebb testvéreik. Vacsorára már itthon került sor, de amilyen a szerencsém, majdhogynem semmi nem volt a hűtőben, egy krémtúróm volt, ami a "félrossz" kategória, meg olasz sonka, ami szintén "félrossz" hisz ez nem teljesen zsírszegény. Lefekvés előtt viszont lesz egy fehérje turmix.

A holnapi nap sok sok várakozás után végre elérkezett. Holnap jön el ugyanis a csaló étkezés napja, ami ebédre fog történni, mégpedig a TGI Friday's étteremben, ahova nagyon régóta elakartam már menni és most egy kuponnak köszönhetően a párommal ki próbáljuk. Reggelire pedig a Szendzso bárt fogjuk kipróbálni. Szóval igen csak szép napom lesz holnap. Nagyon elfér már és megérdemlem. Sok volt az edzés és önmegtartóztatás, itt az ideje végre egy kis ajándéknak :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://oranjenapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr134899399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása